Fotbollsträning :D

Tjena Tjena!

Ja, nu e klockan 7.55, vaknadde 7.30 av att jag fick ett sms^^ Hade gärna velat sova i minst 2 timmar till, men det får jag ta igen an annan dag :P
Igår kväll var jag med Eve, vi stod typ och spelade fotboll nästan hela tin :)
Idag har jag träning, känns lite drygt eftersom mitt skavsår/ blåsa inte har läkt ihop än, men jag ska slita och lida tills jag svimmar, jag ska inte ge upp!
Efter träningen ska jag troligtvis titta på när Eve spelar match, hon är utlånad till 94-95laget idag.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra hela dan fram till träningen, kanske skulle jag ut och springa en sväng med Eve, men det e om vi orkar :P

Man kanske ska ta och städa rummet, jag gjorde det ioförsej igår, men nu är det stökigt igen :D
Jag funderar oxå på att sluta äta godis och chips ett tag, jag tror jag klarar mej utan sånt ett tag nu. Jag funderar på att börja med 2 månader, och om det funkar så drar jag ut på tiden.

Jaja, nu ska jag spela lite gitarr, det var ett tag sen kände jag nu. Jag har varit helt besatt av pianot :P
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0