Äntligen vår!

Heej!
Ja nu är man tillbaks på Blogg.se igen. Fast med annat namn. Jag har velat fram och tillbaka mellan Blogg.se och Blogspot.com, men nu e jag tillbaks här.
Iallafall, så sitter jag och lyssnar på min nyinköpta skiva,
'' Absolute Rock Ballads'' . Jag älskar rock och då tänkte jag man kunde variera sej lite genom att lyssna på lite rockballader. Det är inte ofta jag lyssnar på stillsam musik, men den här skivan e superbra än så länge.

Jag spelar ju gitarr som ni kanske förstår genom namnet, och i Måndags var jag och en kompis på Swedbank Arena här i stan och spelade. Jag spelade gitarr och hon sjöng. Lill Lindfors hade en konsert i arenan och jag och min kompis spelade i resturangen. Här i Örnsköldsvik har vi ett suveränt coverband som heter '' Pink Hink''. Dom ska tydligen ha nån konsert i arenan snart, och då hade dom nåt möte med dom ansvariga i arenan. Min kompis (som heter Sarah), hennes mamma var med på det mötet, och då sa en av bandmedlemmarna till henne:
'' du, jag var här i måndags och kollade på Lill Lindfors. Men vilka var det som spelade i resturangen?'' Då sa Sarahs mamma att det var hennes dotter och en kompis till henne som spelade gitarr. Då sa han igen: '' Du kan hälsa den där kompisen att hon var GRYM på gitarren! Fattar du hur svårt det är att spela fingerplocket hon spelade?!''

Haha man känner sej faktiskt lite stolt^^ Få sånna där komplimanger av Ö-viks bästa coverband, det e inte varje dag man får det :P

Aja, nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver lite till ikväll elr imorrn (:

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cookie

Åååh, vad häftigt! Men du är ju GRYM på gitarr och det menar jag verkligen!

xD<33

2009-04-25 @ 17:57:01
URL: http://avcookiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0